søndag den 8. april 2012

Køb det Mandag.. såen da


Ja, i morgen er så en af de mandage hvor jeg ikke har fri fra arbejde. Jeg har faktisk heller ikke haft fri i dag, men jeg har alligevel haft tid til at komme lidt rundt.

Pleione formosa-knolde, Plantorama 2 stk. 40 kr

Pleione-KNOLDE - altså små, sorte, tørre løg-ligende ting med en lille grøn spire -også kaldet bulber. De skulle gerne blive til fine orkideer som på billedet over i Juni-Juli.

Jeg har aldrig prøvet mig med Pleione-orkideer før, men jeg har læst det skulle være en af de nemmeste orkideer at dyrke. Så det må prøves.


Her er bulberne sat i deres nye terrakotta potte fra Plantorama i en blanding af orkidekompost, pottemuld og sand.

Nu må vi se hvad der sker.

Og sidst men ikke mindst MUMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:

Philadelphia Marabou, SuperBest 27,95

Siden "Orkideer" er blevet opdateret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar