torsdag den 24. maj 2012

IKEA my darling

Jeg kunne godt bruge nogle af disse fine sager fra IKEAs nye kollektion! Lidt fornyelse skal der vel altid til.. 

RÅSKOG rullebord 369 kr

Ekstra hylde plads i køkkenet? JA TAK! Og jeg elsker den fine grønne farve.. meget retro og er sikker på den vil passe rigtig godt til min røde KitchenAid.
 

FRASERA Whiskeyglas 12 kr

Jeg elsker flotte glas. Jeg er ikke sikker på jeg ville købe mere end fire.. men så jeg havde til et par flotte desserter.. eller lækker limonade til familien.
VANDRING knagerække 29 kr

Selvom der efterhånden er ugler på alt.. ja, så syntes jeg stadig de er søde! Og den her knagerække er sjov og anderledes! 

ANGENÄM Skål 149 kr

Til strikketøj på spisebordet?

IKEA PS 2012 Stol 545 kr


Pt. har jeg en lille lyserød plastik skammel i mit soveværelse.. men jeg er sikker på at den flotte sag ville kaste lidt glans over rummet. 

 Heldigvis er de fine sager ikke på lager i Aalborg! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar