tirsdag den 22. maj 2012

Køb det! (Mandag) med surdej i

Jeg troede egentlig ikke der ville komme en sådanne indlæg denne uge, men så faldt jeg lige over noget meget spændende i SuperBest!



Tørsleffs Tørret Økologisk Surdej i tre varianter. Med rug, med spelt og med hvedemel.  På bagsiden af posen står der at den tørrede surdej kan bruges fuldstændig på samme måde som en hjemmegjort surdej. Én pose surdej passer 1 kg færdig brød. 

På hver pose er der også en opskrift hvor den tørrede surdej indgår.

Hver pose surdej koster 14,95 og ja, mine er så købt i SuperBest.

Men de er da ret spændende, ikke?

Og ja, så blev jeg da vist inspireret af det dejlige sommervejr! Men jeg kom sørme også til at købe disse dejlige sandaler i Bianco. De er perfekte! Lad solen skinne!


Sandaler, sort og sølv. Bianco 299 kr

4 kommentarer:

  1. Ej de sandaler er bare for skønne.. Ku godt komme til at bli en bette copykat :-)
    -C

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med dem!! Og de er vildt gode at gå i også til at være sandler og så åbne!!
      Men du skal være så velkommen :)

      Slet
  2. Det lyder som en ret god genvej med det tørrede surdej. Du må fortælle om brødet bliver godt!

    Glassene er meget decadente.

    Altid lækkert med nye sandaler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja..jeg skal bare lige have tid til at få afprøvet det.

      Glassene??

      Yes, og jeg hører du har været på sandal-shopping as well! :D

      Slet