onsdag den 2. maj 2012

Sommer i Aalborg

Nøj der var godt vejr i Aalborg i dag! Og forhåbentlig resten af Denmark! Så da jeg her til eftermiddag blev inviteret i byen til lækker is kunne jeg ikke sige nej. Det var meningen vi skulle besøge Paradis Is.. men der var simpelthen så mange mennesker i kø at vi endte hos en anden lille biks oppe i nærheden af Salling og Stereo Studie.. Isen så lækker ud.. der var ikke så meget at vælge imellem, men udvalgt var spændende.
Jeg valgte så kirsebær og melon sorbet. Melonsorbeten var rigtig lækker og læskende, men den havde en meget kunstig pink farve. Kirsebærsorbeten smagte ikke af kirsebær. Tilgengæld smagte min combo noget bedre mango/kirsebær. Mangoisen smagte af sur mælk! Frygtelig!   

 - Min pointe er.. ALTID STÅ I KØ!.. der er en grund til der er kø det ene sted og ikke det andet!

However, fordi vi valgte den hurtige løsning, nåede vi forbi Søsterne Grene og jeg kan nu strege én af mine ønsker på siden 'Det kunne jeg tænke mig' !

Cake carrier, Søsterne Grene 26 kr
Ikke dårligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar