onsdag den 13. juni 2012

Fransk Simremad og tikkende cupcakes

Næh, se hvad der var i postkasse i morges da jeg kørte på arbejde! 


Fransk Simremad af Hélène Wagn, fra 2010. Kogenbogen er fyldt med opskrifter på klassiske franske retter. F.eks. Confit de canard, coq au vin, quiche lorraine, tarte tatin, crème caramel, entrecôte béarnaise og boeuf bourguignon.

Her er lige lidt stemningsbilleder fra bogen. 



99 kr hos Gyldendals Bolig og Livsstil-bogklub. 


Fransk Simremad er simpelthen spækket med lækre billeder og opskrifter, som man har lyst til at afprøve og indtage fra den ene ende til den anden. 




Og så kom jeg sørme til at svinge indenom Aalborg Storcenter og Tiger på vej hjem fra arbejde, hvor jeg samlede den lille lækkerbisken op!

Et cupcake-æggeur!
Jeg kan efterhånden kalde min hob af æggeure for en samling, eller i hvert fald begyndelsen på én.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar