onsdag den 27. juni 2012

Yummy yummy yummy I got Sodastream in my tummy

For en rum tid siden efterhånden modtog jeg i gave 12 smagsprøver på Sodastream koncentrater. 

Egentlig er jeg helt vild med ideen om Sodastream. Det er billigere, altid i nærheden, sparer på flaskeproduktion generelt, mindre sukker, også i dem som ikke er sugar free og der er mange mange mange smagsvarianter. Men jeg har bare ikke været imponeret over smagsvarianterne.

Det kan godt have noget at gøre med det faktum at jeg er tosset med Coca Cola. Yes, jeg vil gerne indrømme det, jeg er afhængig af cola. Og Sodastream cola er bare ikke så godt. Måske er det fordi jeg har svært ved at ramme den rigtig dosis af koncentrat når jeg laver én liter sodavand. Desuden syntes jeg også at cola-smagen har en meget kemisk lugt, som jeg ikke bryder mig om.

Nu tog jeg mod til mig og tog hul på mine 12 smagsprøver. Den første er Cranberry Raspberry Sugar free. Og den er fantastisk! MUMS!


Den har en flot rød farve og smager dejlig frisk af hindbær med et strejf af noget syrligt. Den minder ufatteligt meget om den røde sodavand man drak som barn, den er bare ikke så sød eller klæber til tænderne som man er vant til. Meget lækker og virkelig en skam jeg kun har.. havde til denne ene liter. Helt sikkert et must buy.


4 kommentarer:

  1. Jeg har flere gange overvejet en Sodastream maskine fordi det bare er lækkert med en kold frisk dasnkvand ell. lign på sådan en sommer aften. Og fordi jeg har set de har ginger ale smag og jeg forstår jo ikke hvorfor at den drik kun fås i små sodavandsflasker når det burde sælges i fler liters dunke ;) Har du prøvet den variant? Er bange for at den ligesom cola smagen bare ikke er helt i skabet - at den smager af noget man kender men bare ikke helt god nok ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ginger ale var faktisk den første smagskoncentrat jeg købte selv. Jeg fik maskinen i julegave sammen med cola-smagen. Og den smager rigtigt godt. Jeg er jo også helt vildt med ginger ale, og maskinen var også et ønske fordi jeg vidste jeg kunne få ginger ale. Men jeg ved faktisk at Pepsi har lavet ginger ale i 1,5 liter. Det er en sort flaske som hedder drinks mixer.. der er en ginger ale i den serie.. :) Men Sodastream ginger ale er også rigtig lækker!

      Slet
  2. Min computer vil ikke samarbejde her til morgen - der er en pesi ginger ale??? Hvor fås den? Den skal jeg da prøve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv..
      Ja, Pepsi..eller Faxe er det vel? Jeg har købt den i Fakta

      Slet