lørdag den 21. juli 2012

Hverdag igen

Simon says, "Relax!"

 Så er weekenden ved at være ovre for mit vedkommen. Men det har været et par skønne fridage. Dog har dele af Aalborg har ligget tørlagt for vand i mere end 24 timer, til gengæld har vejret vist fra sin pæne side og nu lyder det til det kun bliver bedre.

Det har været et par produktive dage med shopping, Tapas fest, bagning og omplantning af et par orkideer. Bagning vil I hører mere om senere.

Jeg er også startet på mit næste sokke-project, som denne gang er med farveskift, og dermed strikning med to garner. Det er første gang jeg strikke med to tråde, så det er lidt spændende.

Der er også blevet tid til afslapning med at sove længe og spise flødeboller fra Frelsens Chokolade



2 kommentarer:

  1. Åh krammesveskehunden! Pixi har p.t. indtaget samme position ;) tak for en dejlig aften i går. Jeg savner jer sådan :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr! Det kan godt være nødvendigt med en slapper inden man skal i seng:)
      Selv tak, du kan tro vi savner dig også. Tiden bliver der forhåbentlig snart mere af.

      Slet