mandag den 27. august 2012

Ferie

Efter en arbejdsweekend med 33 timer på 3 dage, så kan jeg med god samvittighed sige at jeg har ferie nu. 9 dage. 

9 dage uden at vækkeuret ringer kl. 4. 9 dage uden at skal have arbejdstøj på. 9 dage uden at skal køre 100 km om dagen.

Fantastisk.  

Og hvad skal jeg så lave i min ferie? Det er jeg blevet spurgt mange gange, men svaret er simpelt. SÅ LIDT SOM MULIGT! 

Men der skal selvfølgelig bages, blogges, strikkes - jeg skal klippes og have familien på middag. Der skulle også gerne være tid til at shoppe på onsdag og gøre lejligheden ren og mine orkideer trænger til et kærligt eftersyn. Så der er nok at give sig til.

Men lige i dag skal jeg lave SÅ LIDT SOM MULIGT! 

Jeg har også to pipser, som trænger til opmærksomhed og måske skulle man have en ny guldfisk eller to...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar