tirsdag den 7. august 2012

Tillykke søs!

I dag er min søster fyldt 25 år! Tillykke bette søs, du er en dejlig én! 1000 hurra på din store dag! 

Dagen blev blandt andet fejret med pigefrokost hjemme hos vores forældre.



Min søster og jeg er så heldig at  have to fælles veninder. Det blev til en rigtig hyggelig eftermiddag i afslapningstegn. Jeg fik endda sovet på sofaen ;)  

Vores lille gruppe er også det vi kalder for Madklub, men den har været på stand by her sommeren over, hvor vi hver især har haft travlt med arbejde og skole. Men i dag fik vi aftalt en dato for næste gang og det glæder jeg mig til.


Frokosten blev en tex mex tapas-lignede affære, efterfulgt af kage - selvfølgelig. Jeg bistod min søster madlavningen, så opskrifter følger.


Min søster havde ønsket sig en Bridge-lagkage, som kendt fra Salling og Gug-bageren her i Aalborg. Så jeg forsøgte mig selvfølgelig med sådan én til dessert. Det blev også til Melting Moments-småkager med passionsfrugtfyld. 




 

2 kommentarer:

  1. Tillykke med søsteren :o) Hvor ser det lækkert ud, glæder mig til opskriften på kagen. Jeg er lidt fascineret af hovedet på væggen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :)

      Det var også lækkert!

      Hehe. Dem har mine forældre dælme mange af. Det er en orix som min far har skudt i Sydafrika.

      Slet