fredag den 7. september 2012

Århus Food Festival

Nu er det snart weekend og i weekenden er der madfestival i Århus. 

Selvom jeg har arbejdet i branchen i snart 4½ år, så har jeg aldrig været afsted til en fødevaremesse. De er altid faldet uheldigt på dage hvor jeg skulle arbejde ect. Men ikke denne gang! Næ nej, jeg har nemlig fri på søndag.

Så afsted i bilen skal jeg, til Århus, til Food Festival og jeg glæder mig! 

 
Hvis du skal afsted til Food Festival, hvad glæder du dig så til at se allermest? 

For mig er det især mejeriet og kød-afdeling, som er meget interessant. Men jeg glæder mig bare generelt til at KOMME AFSTED!  

Hele Madklubben skal afsted til festival, dog ikke samlet. Men der skal nok blive nok at snakke om mandag når vi igen er samlet. Temaet er pandekager og det er her hos mig.

4 kommentarer:

  1. Åh hvor er du heldig! Dels fordi du skal til Århus (min yndlingsby!), men selvfølgelig også fordi det med garanti bliver super inspirerende. I må have en rigtig god tur, og en god weekend! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Jeg glæder mig også rigtig meget! Jeg håber jeg bringer en masse med hjem, som jeg kan dele her på bloggen, inspiration, billeder og indtryk.. jeg glæder mig så meget!

      Slet
  2. Ej, det blir da en fantastisk tur! Også lige på DM i hot dog dagen :-) fedt, håber det blir en fantastisk oplevelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg glæder mig også rigtig meget. Jeg havde også luret DM i hot dog.. det kunne være lidt sjovt at se. Tak, det håber jeg også og det tror jeg på det bliver :)
      Rigtig god weekend til dig også!

      Slet