torsdag den 13. september 2012

Food Festival igen igen

Jeg vil sige at der var overraskende lidt at bruge penge på hos Food Festival. Ihvertfald noget kan kunne tage med hjem. 

Men der var mel! Økologisk, nymalet mel af gamle kornsorter. 

Der var to udbydere af mel, den ene var noget Claus Meyer-nogedt og den anden var  Falslevgård Mølle - og det var her jeg købte mel. 

Jeg købte fem poser, men to af dem er allerede givet væk i gave. Her er hvad jeg beholdte til migselv.





Og bag på alle poserne er der opskrifter og fremgangsmåder til at bage efter. Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve det lækre mel. 

Hvis der er nogen som har nogle andre opskrifter, som passer med melet her, som I syntes jeg skal prøve skriv endelig en kommentar! 


 Og ja, så har jeg købt Karolines nye kogebog, Alle tiders Karoline. En rigtig spændende kogebog, med rigtig mange anderledes opskrifter end hvad man forventer af Karoline. Men jeg kunne forstille mig at det her bliver en af mine go-to kogebøger i min samling. 

Karolines kogebøger, eller foldere, som de var før i tiden, er nogen jeg holder nær og kær. Min mor har nemlig altid været rigtig glad for Karoline opskrifter og hun er dygtig til at bruge dem og det smager altid dejligt. Så jeg er meget glad for kogebogen her. 

Hvis det er noget jeg skal sige jeg fortryder ang. Food Festival, er det ikke at have oplevet nogle af konkurrencerne. Søs og jeg var forbi konkurrenceteltet, men der var simpelthen så mange mennesker i en kæmpe kødrand hele vejen omkring teltet at man ikke havde en chance for at komme til at se noget som helst. Skam. 

Og det var Food Festival for denne gang. Men min I <3 Øko rub-on tatovering holder stadig.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar