fredag den 14. september 2012

Fridag med biograftur

I går, torsdag, havde jeg fridag inden jeg har fuld arbejdsweekend nu.

...og jeg lavede virkelige ikke en ærlig dags arbejde! 

Klokken 16 havde jeg stadig nattøj på! Helt fantastisk. Det skal der jo også være plads til engang i mellem.

Den eneste grund til jeg rent faktisk kom i tøjet var fordi min søster spurgte om vi ikke skulle tage i biografen. Og jeg tror ikke jeg var blevet lukket ind hvis jeg var troppet i lyserød flonel morgenkåbe...

Jeg inviterede på søster på middag herhjemme og derfor måtte jeg også lige en tur i køkkenet. Og her fik jeg vasket op og ryddet op i køleskabet, ud over at lave mad - at hun så endte med ikke at få fri fra arbejde i tids nok, var der jo ingen som kunne forudse. 

Men men men så kunne jeg rigtig nyde at jeg havde fået ryddet op i min værste fjende af en rodeskuffe!!  

FØR:


EFTER:

Jeg har nemlig fået en bette knivskinne op på væggen, så nu er der lidt mere ryddeligt. At jeg skulle have haft to, er en anden diskussion. 


Middagen var en lækker omlet, men mere om den senere. 

I biografen så vi den nye film, Bachelorette, som havde premiere i aftes.


Super sjov film. Filmen handler om en flok brudepiger, som har den ene krise efter den anden aftenen inden brylluppet. Det plot lyder helt sikker, som noget man har hørt og set før, men den her film er lidt anderledes. Lidt mere hård i tonen og seriøs, men også super morsom. Jeg vil godt anbefale at se den, især sammen med en søster eller god veninde. 

Dog kan det være svært at slå billederne af Rebel Wilson, her bruden, i Bridesmaids ud af hovedet... især turen i badekarret sammen med sin bror, som barber hende under armene har brændt sig ind i min erindring... 

Og med det billede i tankerne, rigtig god weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar