mandag den 3. september 2012

Instagram

Jeg er kravlet ud under min sten og har opdaget Instagram

Instagram er en fantastisk opfindelse, så nu kan du følge mig, min hverdag og bloggen her på Instagram! Mit navn på Instragram er pernilleshimmel




Hvis du har en Instagram-konto og bruger - så skriv en kommentar med informationen og jeg tilføjer dig! Og jeg glæder mig til at mødes med dig på Instagram!

Du kan også følge min Instagram på nettet her: http://followgram.me/pernilleshimmel/

Instagram er en app hvor man kan tage billeder, rediger billeder og dele billeder med sine venner. Og det virker!  

8 kommentarer:

  1. Skønt! Er det dit resultat af dit lækkerhed brød!!? Uhm, det ser himmelsk ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad får du til at ligne et brød? :D Det er mini ananastærter, tacos og red velvet cake!!..
      Så nej, mit brød er her ikke... det ligger i containeren nede i gården. Jeg ved ikke hvad der skete.. men det skal bages i en gryde med låg og sidenhen uden låg.. Da jeg kom for at tage låget af var hele ovnen fyldt med røg og "brødet" var fuldstændig forkullet! Det havde ikke nået at have eller noget.. det var bare en sorte forkullet klump nede på bunden :-/
      Jeg var så gal at jeg aldrig fik taget billeder eller noget.. men jeg har tilgengæld den mest fantastiske surdej i køleskabet nu, så mon ikke jeg skal prøve igen.. bare ikke med den opskrift!!

      Slet
    2. Nå det må du sgu undskyld. Jeg troede det første var sådan nogle brunsviger ruller, havde heller ikke briller på. Neeeej det er da løgn!? Det var da mega ærgeligt efter så megen venten. Nå men godt du stadigt har surdej på køl, heldigvis da. Jamen det glæder jeg mig til at se så! Ha en dejlig dag!

      Slet
    3. Det er så i orden :P

      Ja.. jeg var godt nok også ked af det :-/ men såen skulle det være. Op på hesten igen!

      God aften.

      Slet
  2. yay for at have smittet dig med instagram og som jeg skrev i min første post på LJ er der 2 gode grunde til at bruge det - chokolade med instagram prints og et helt personligt pudebetræk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med de par ting.. men chokolade er da altid en god grund..

      men ja! YAY! :D

      Slet
  3. Så er du blevet tilføjet! Btw, jeg elsker dine nye nike sko (= misundelse!) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Cool :D Og ligeover!

      Ja! Tak :D Jeg er også vild med :D

      Slet