tirsdag den 25. september 2012

Køb det Mandag har fået Guld Feber

Jeg var til Guld Feber i Salling i går morges. Det var lidt en skuffelse da jeg gik derfra kun med et par småting. Det blev endnu mere en skuffelse da jeg senere kørte i Bilka og kunne købe den samme vare meget billigere. Alas det er gjort og jeg er stadigvæk glad for mine småting.



 4 stk. o,5 liter PET flasker til min sodastream. Godt nok er farverne orange og grøn ikke lige mine farver, men jeg fik dem til 20 kr. Billig billig.

6 stk. Jamie Oliver Steak Knives med soft grib handles. Rigtig lækre knive og så kan jeg smide de andre væk jeg har. De er ikke bedre end en gaffel til at skære en steak med. Jamie knivene kostede 80 kr. I Bilka koster de 50 kr. 

Det er jo ikke ligefrem Guld Feber men okay til en ganske almindelig men usædvanlig grå og regnfuld mandag.

2 kommentarer:

  1. Det er dæleme billigt for flaskerne her koster 0,5l 100kr

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ik huske hvad normal prisen er.. men 10 kr for to er billigt! meget billigt.. men jeg tror de var billige fordi de havde så få og så i de farver..

      Slet