fredag den 5. oktober 2012

Messe Weekend

Her i weekenden er der igen fødevaremesse i Århus.  Messen er MAD 2012. MAD står for Mit Autentiske Danmark. 


Klik her for at komme til hjemmesiden og læse mere.

Det hele lyder rigtigt spændende og jeg ville elske at skulle med, men desværre skal jeg arbejde lørdag og søndag har jeg planer om at besøge en anden messe. 


Jeg skal afsted sammen med min mor. Hun er ligeså stor en ildsjæld for håndarbejde som jeg selv er  og hun har lært mig alt hvad jeg kan. Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle afsted og håber på at det bliver en kæmpe oplevelse med en masse nye indtryk og der er mulighed for at bruge en masse penge på lækre sager! 




Men først er der lige endnu en arbejdsdag i morgen som skal overstås først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar