mandag den 26. november 2012

Weekend

Jeg har arbejdet hele weekenden og har nu fri mandag og tirsdag, man kan ligesom sige at jeg har weekend nu.

I går eftermiddags da jeg kom hjem fra arbejde, brugte jeg eftermiddagen på at færdiggøre nogle strikkeprojekter. Jeg er nemlig rigtig god til at finde på, starte på og komme rigtig langt med rigtig mange projekter, men jeg er rigtig rigtig dårlig til at blive helt færdig med dem! Så i går skulle det være!




 

Vi nu også officielt gået ind i ugen hvor vi skal have lille hund! Det glæder jeg mig rigtig meget til. På torsdag efter arbejde skal hun hentes hjem og så er hun vores! Og i dag skulle de ringe fra avleren og sige hvem vi får og hendes navn. Så det er rigtigt spændende!

Men nu skal jeg til at komme i omdrejninger, for selvom jeg har fri skal jeg på arbejde. Men det kan godt gå hen og blive rigtig spændende det her og hvis alt går som det skal skal jeg nok fortælle mere om det senere! 

7 kommentarer:

  1. Lyder meget spændende! Vil vente i spænding på afsløringen.

    Og yay for at i snart får hunden hjem!

    Midter strømperne er minde favoritter

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det ved du så allerede :)
      Ja! Jeg glæder mig så meget..tænker stort set ikke på andet :O
      Og som sagt er det sq meget heldigt! De er nemlig strikket til dig! :D

      Slet
  2. Ej det blir spændende, det altså! Det er så skøn strikke blær det der, og nogle mønstre du bare tryller frem, dejligt. Glæder mig virkelig til at se billeder af jeres lille basse. Ha en dejlig uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Men jeg strikke jo bare efter mønstre jeg finder på nettet. Det eneste tidspunkt jeg TRYLLER på er når jeg laver fejl :P

      Tro mig, du skal nok få set billeder :P Tak i lige måde :)

      Slet
  3. K*ft - de er flotte! Dem i midten må have været et kæmpe arbjede?!? Hvem der bare havde de evner :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Du mener at mønsteret er et stort arbejde? Det er det faktisk ikke. Det er så sjovt og spændende at strikke sådan et mønster at man bliver lynhurtigt færdigt. Det er et større arbejde at strikke f.eks. foden på de strømper fordi der slet ingenting sker.. det er bare den samme farve lige op og ned og så bliver det svært at holde motivationen til at blive færdig.
      Det er da bare at komme i gang :) Jeg startede med at strikke sidste år til jul!

      Slet