lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. December

Kan jeg lige nå at ønske alle en glædelig 1. december inden det bliver til den 2. december? Men ihvertfald rigtig glædelig 1. december! 

1. december har altid været en stor dag i mit liv! Jul er vigtig i min familien og nu vi fejre rigtigt meget og ser frem til i laaaaang tid! Og nu er det endelig december!

Må dog indrømme at jeg ikke har lavet ret meget som har noget med jul at gøre i dag.. andet end at skrabe sne af bilen.. men sne er jo efterhånden blevet en fast del af julen i Danmark og det er jo helt fantastisk i sig selv. Selvom jeg hader kolde hænder og våde tæer...

Vil dog i morgen tage revanche og jule igennem! Der skal pyntes op og bages æbleskiver og lidt hjemmelavet chokolade. Så det bliver jo rigtigt dejligt! Og så er der selvfølgelig 1. søndag i advent og så vanker der pakker! Det er altså ikke nogen dårlig deal at få pakker bare fordi der er søndag.

Så nu er der næsten midnat, så jeg må hellere gøre mig færdig. Men i hvert fald rigtig glædelig 1. december. Håber I har haft en god dag og står overfor en dejlig søndag før jul. 

Her kommer lige et lille stemningsbillede fra det nye Salling i Aalborg. Jeg er bare vild med Sallings ombygning, det kunne simpelthen ikke være mere lækkert det hele! Og disse stjerner med lys i er da lidt af en drøm..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar