tirsdag den 11. december 2012

Julegaveindkøb

I dag var stor julegaveindkøbs-dag for mig. Det var også ved at være på tide, da jeg overhovedet ikke havde købt én eneste! 

Normalt nyder jeg at købe julegaver, men må indrømme at det var lidt af et mareridt i dag. Der var bare mennesker overalt og sne overalt og alt var bare kaos. 

Dog fik jeg købt nogle rigtig gode gaver til folk og nu er jeg næsten færdig! Og jeg fik også købt lidt til migselv! 

,

Jeg kunne selvfølgelig ikke holde nalderne væk fra det nye Baking Heaven-blad! Bladet er fyldt med bageopskrifter til jul. Der er ikke så mange klassiske opskrifter, men mange interessante og anderledes opskrifter. Måske nogen af dem skal prøves i weekenden?

Der faldte også en anden lille bagebog ned i kurven; 

 Mini Pies - Lækre små pies og tarteletter af Sara Lewis til 29,95 i Bog&Ide. Til 29,95 er det en rigtig fin lille bagebog med en masse opskrifter. Der er selvfølgelig en del opskrifter på tærter som vi kender bare i mini format i bogen, men det er også en del nyheder, som kunne være interessante!

Sidst men ikke mindst, et zak! firkantet opbevaringsglas i plastik, som er fødevaresikkert. Kunne forstille mig det ville være rigtigt fint til småkager! 129,95 i Salling. 

Nu er det slut med fridage for mig i denne omgang. Men det har nu været et par gode, effektive dage, men glæder mig nu allerede til jeg har fridage igen! Har nemlig fire dage i træk i næste omgang og det er jo altid helt fantastisk og det bliver ikke dårligere af at det er op til jul!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar