mandag den 15. april 2013

Les Misérables


Har været i biografen her til eftermiddag og aften med en masse dejlige damer og vi så Les Misérables! 

OG DEN VAR FANTASTISK! 

Jeg vil anbefale alle at se den! Og de der dårlige anmeldelser Russell Crowe har fået sig syntes jeg ikke er berettiget... Les Misérables er en super lækker og fejende flot film, med en medrivende historie og hjerteskærende skæbnefortællinger. Den skal helt sikkert ses igen og ikke mindst skal soundtracket lyttes til om og om igen!

Do you hear the people sing?
Singing a song of angry men?
It is the music of a people
Who will not be slaves again!
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes!

5 kommentarer:

  1. Virkelig fantastisk!

    Og fantastisk selskab :)
    Cathrine

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Kan jo se at du mener den er værd at se. Har du set andre filmatiseringer eller opsætninger af musicalen? Jeg har set flere forskellige, men ikke denne endnu, og jeg tænker da også lidt .... jo der er der mange store navne med i jeg ikke ville have noget imod at se, men er det ikke bare just another remake?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jeg dig svar skyldig. Fordi jeg kendte slet ik historien inden jeg så filmen her.

      Men min mor som var med inde og se den hun var også svært begejstret og hun har set flere opsætninger af historien. Så jeg tror da den holder :)

      Slet