onsdag den 3. april 2013

Underlig dag

Jeg startede dagen med at sove 40 minutter over. Jeg hørte slet ikke vækkeuret og pludselig var klokken 05.21.. og det er lige sent nok når man skal være ude af døren halv seks. Jeg endte med komme ud af døren kun 6 minutter for sent og kom hellere ikke for sent på job. Men det er absolut ikke en måde at starte dagen på! 

Driller omstillingen til sommertid mon stadig? 

Adrenalinen pumpede på jobbet efter den start på dagen, men der gik ikke længe inden gassen gik af ballonen da min mor ringede og fortalte af min mormor er gået bort. Natten til den 3. April sov hun stille ind i sin seng. 

Jeg er i chok. Jeg havde ikke set det komme. Selvfølgelig vidst jeg at det bar den vej.. det gør det jo. Men hun var syg med blærebetændelse. Meget surrealistisk. 

Jeg har vist ikke mere at sige i dag. 


4 kommentarer:

  1. Sikke en dag :(
    Jeg kondolere.

    SvarSlet
  2. Puh, er ked af at høre om din mormor :( Aldrig sjovt, og da slet ikke når det kommer som et chok.
    Håber du har en lidt bedre dag i dag!

    SvarSlet
  3. Store kram og masser af kærlighed

    SvarSlet